Isnin, 10 Oktober 2016

YDP PAS PADANG SERAI NAK TANAM PRESIDEN PKR DI KUBUR CINA

3 bulan lalu YDP Pas Padang Serai ini telah meminta maaf kepada kerajaan Pulau Pinang di atas fitnahnya kepada kerajaan negeri dengan menuduh DAP telah mengharamkan bunyi azan di Pulau Pinang dan akhirnya meminta maaf dan mengaku beliau hanya membuat fitnah. Beberapa hari lepas sekali lagi orang yang sama telah membuat fitnah kepada presiden Parti Keadilan Nasional, Dato Seri Wan Azizah Ismail dengan mengatakan seolah olah DS Dr Wan Azizah bila mati nanti bukan lagi sebagi seorang Islam dan akan di kebumikan di perkuburan bukan Islam.
Hari ini sekali lagi beliau meminta maaf di atas fitnah yang telah beliau lakukan sedar perbuatan fitnahnya telah menyebabkan orang orang islam termasuk di kalangan penyokong Pas sendiri sangat marah terhadap tuduhan beliau kepada DS Dr Wan Azizah yang sangat berat itu.
FOD berharap perkara begini tidak berulang lagi lebih lebih lagi fitnah fitnah tersebut termasuk tuduhan amaran untuk menanam DS Dr Wan Azizah di jirat bukan Islam di lakukan di dalam masjid.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan