Rabu, 14 September 2016

KEBOROSAN ISTERI PERDANA MENTERI SEKALI LAGI DI MENJADI BAHAN BERITA LUAR NEGARA

Ibu Tien iaitu isteri kepada bekas presiden Indonesia, Suharto dan Imelda Marcos juga isteri kepada bekas Presiden Filipina adalah antara nama nama isteri bekas pemimpin tertinggi negara yang melakukan keborosan melampau menggunakan kedudukan suami mereka sebagai pemimpin negara.
Namun kedua dua isteri pemimpin tertinggi Indonesia dan Filipina ini telah pun di halau oleh rakyat negara mereka sendiri setelah suami mereka di jatuhkan oleh rakyat negara tersebut yang sudah tidak tertahan lagi dengan keborosan yang melampau menggunakan harta kerajaan.
Kini muncul pula seorang lagi Imelda dan Ibu Tien yang berperwatakan lebih dasyat dari kedua dua First lady negara jiran tersebut.
Siapa lagi kalau bukan Rosmah Mansor isteri kepada Perdana Menteri Malaysia yang sejak suaminya menjadi Perdana Menteri berbagai isu tentang keborosan dirinya telah di dedahkan oleh media luar negara tanpa ada apa apa sebarang tindakan saman oleh beliau sebagai menafikan tuduhan tersebut.
Yang terkini cerita Rosmah Mansor telah menjadi bahan berita di dalam televisions Korea Selatandan akhbar di Indonesia di mana beliau telah katakan membelanjakan wang berjuta ringgit untuk membeli pakaiannya.
Persolannya di manakah beliau mengambil wang berjuta juta ringgit ini untuk memuaskan hawa nafsunya dan adakah kedudukan suaminya sebagai Perdana Menteri negara telah di salahgunakan oleh dirinya sebagai kepentingan peribadi demi kemewahan terlampau.
Lawati blog FOD di http://friendsfofdap.blogspot.my/ untuk rujukan artikal yang lama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan